PARTEJJ!

emelie kom till mig runt 6 igår.
vi fixade oss och sånt, sen skjutsa pappa oss till rece och vi tog tåget tioll åtvid!
där mötte johan maakie och ngn mer oss vid willys,
sen drog vi till robin(roger) som hade fest.
gryymt kul var det!
underbart folk!
emelie och jag orkade inte ta bussen vid halv 1 utan vi stannade kvar och sov hos robin.
vi däckade nog runt 4 :)'
idag vakna jag breve robin runt 10...
sen drog alla iväg helt plötsligt.
så var det bara jag emelie och sabbie kvar :) vi kollade film och så.
sen kom folket tillbaka.
vid 1 gick vi och tog bussen hem till mig, åt och så.
nu har hon dragit för en halvtimma sen typ :)
ska väll snart fixa mig för vår gängedejt ikväll!
åker hem till philip lite senare och gluttar film eller något!
puss <3

come with me, stay the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0