kvällsfika!

efter skolan åkte jag hem och slocknade!
vaknade runt 5,
käkade och drog in till stan!
mötte upp mutt gullgull cårreh! gick runt i ett år och vänta på amanda!(saaaknat)
sen drog vi runt och så , mötte tim & putte. dom följde med oss ner till espresso house och fikade.
tog en chailatte... MMmmmmm! smakar jul, BIG love.
Efteeer det jaah.. HAHA. har inget mer att säga än patetiskt.
jag och amanda drog hem med cårre till henne , tjockade chips och chheeeezedoooddles!
fett med göTtt!
vid halv 12 tog vi bussen till stan och sedan bussen hem till ryd.
Nu sitter jag i min säng och ska sätta på en rulle!
TAGGA inför imorgon med B-rudarna! ++
har inte så mycket mer att säga!
men jäävligt värd kväll ändå, om man bortser från vissa människor i lkpg.
smell ya later bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0