i sad all the words that i know.

hellu!
mötte philip vid rece igår sen tog vi tåget till nellie,
kollade på film och så!
sen drog vi ut och mötte ludde, men han stack typ efter 10 min?
men iaf, sen gick alla hem till nellie,
la oss i sängen och kolla på film "managment"
jag däcka hela filmen :(
vaknade upp precis i slutet, då gick alla upp , men inte ja.
sen gick jag och philip och la oss i nellies bror säng så nellie och chrille blev ensamma ;(
däckade typ direkt ..
idag vakna vi vid halv 2 av att chrille kom in och väkte oss,
snackade och sånt,
sen åt vi våfflor!!!
fett gott!
tog tåget med philip hem , sen nu har jag vart hemma , badat och så
SJUKT VÄRD HELG:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0