GULLPULL!

åkte iväg till vikingstad igår :)
nellie, chrille och anton mötte mig vid stationen.
sen så drog vi hem till ngn kevin och fiixade en grej!
hoppas det gick bra!
sen drog vi till skolan ett tag. sen åkte vi hem till casper
hah satt och kolla på fantastic 4 , efter ett tag åkte vi iväg till stationen.
dunka musik i bilen , sen kom mamma och dom och h'ämta mig!
gick ner , la mig i sängen med enya och simona.
somnade!
skapligt skönt.
idag väkte enya mig vid 8 :OO
men somnade om och vaknade vid halv 11 ,
så nu har vi precis käkade frulllleeee
får se vad som händer senare..
kanske träffa en viss person.. jag tror fan det blir så(Y)
hehhehehehe
ajja pusssar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0