åtvid!

igår vart det fest i åtvid med tjejerna:*
sjuuuukt kul var det!
mehehehhe
iaf efter skolan drog jag,linn , nellie och emelie te v-stad och hämtade grejer hos nellie,
sen vidare te åtvid!
emelie och nellie drog och träffa johan och jag och linn gick till hennes häst!
jag red för första gången i mitt liv!
FYFAN VAD KUL DET VAR!
sen hem och käka tacos och fixade osss.
sen mötte vi upp desse och issa, och drog hem till roger på fest!
awsome var det!
gick hem till linn någon gång runt 1-2?
sen idag vaknade alla runt 9 :O
upp och käka , slöa i sängen!
köpte pizza, tog tåget, bussen
och nu är jag hemma!
SKa vara själv hemma ikväll..
alltså hela stora huset , lilla jag ensam.
Hade ju vart nice att ha en pojkvän nu som kunde kommit,
men .... när folk lyssnar på skitsnack/ snackar skit.
blir det som det blir.
aja pusssssssssssssss!
jag och dundee
linnsan och jag <3
:*
nelliiiiiiiieee
grymt dygn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0