cause i know it´ll be worth it.

hallo!
har vart dålig update för skolan tagit knäcken på mig första veckan och internet segat som fan hemma!
sitter i min älskade frus säng!
kollat på paradise hotell och lite mer!
följde med henne till skolan idag tom.. jag drog till katedral för hennes skull!
(ja, jag älskar henne tillräkligt mke för att sätta min fot där.)
nu är hon och äter, och jag väntar på henne som den äkta tofflan jag e!
ska se klart paradise hotell sen när hon kekat!
sen får vi se vart kvällen leder.. finns en chans att vi hamnar i ekh.
men men. sånt får man bara vänta och se  med!
fick inte logga ut från hennes fb.. så har inte mke att göra ..
här får ni en göllig bild på mig !
min näsa ser 456789 mil lång ut, hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0