what is that?

hello!
sitter i skolan, har suttit och läst i ett jävla häfte i 2 timmar!
fuck off nationella prov i svenska ?
jag vill inte!!!!!
men iaf!
sen ska jag hem och typ fixa min systers hår osv..
slutar om 46 min .. tagga!
lol ..
en sak!
stör mig äääckligt mke på tröga personer som inte kan låta mig ha mina egna åsikter!
häng er, snälla!
och ni som sitter och tror att ni är bättre än alla ? bara för att era föräldrar inte orkar umgås med er och köper massa dyra prylar till er, dudes! that not love..
herregud, jävligt irriterad just nu ,
ae ska drömma vidare om min prince charming ? LOL,
och hoppas på att jhag får sluta snart för orkar inte med detta.!
miss that..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0