i´m not broke, i´m just a broken hearted man.

Helo,
ligger och bakismyser hemma hos amanda,,
ska hem till BB hade jag tänkt.
hoppas verkligen äcklet tenny åker idag.
jaah, min snutte sover sött breve mig, kanske ska göra henne sällskap?
njaaa vet inte för jag har ju skola imorgon, vilket hon inte har så hon behöver ju ej somna ikväll.
jäääla skit fan.
iaf. amanda är som min pojkvän. eller inte riktigt.. men typ!
hon har alla egenskaper som behövs... om man bortser från hennes bomber.
aah jag skrev  just om bröst :OOO wohow!
ae. vet inte vad jag ska skriva med..
eller jo! det är valborg imorgon, det blir nog ös!
haregött!
fett snygga
bild sen inatt.. haha vet verkligen inte vad vi höll på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0