10 saker

Okej nu kör vi!
10 allmänt random saker ni kanske ej. Visste om mig? Endast för jag inte har nått bättre att skriva om!
-jag har varit väldigt osäker en gång i tiden och var därför emo/fjortis för jag var rädd att sticka ut
-jag har en otrolig fobi för bananer, gråter om jag nuddar en.
-när jag var liten skrev jag och min syster låtar för båda ville bli popstjärnor
- jag har väldigt lätt för att få intresse av folk, alltså känslor osv, men inte kär. Verkligen inte!
- jag har väldigt ofta förutfattade meningar..
- det sexigaste jag vet är när killar har toffs och/eller byggarbets byxor.
- jag vill inte gifta mig när jag är stor
- jag mår illa om jag äter korv med bröd -jag är också laktosintolerant
- jag älskar bruna ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0