wehow!

helloj!
åkte in till ikano med min mor imorse
köpte äntligen en långklänning! velat ha en ett tag!
fanns dock ej i vitt som jag trånat efter ;/
när vi kom hem åt vi lite lunch och så..
och snart kommer paulina hit så ska jag klippa henne!
så himla kul att folk vill komma till mig och klippa sig och litar på mig med det..
sen ikväll ska jag ta cykeln ut till lambo för träning!
och imorgon blir det att gå upp tidigt för första gången på typ 2 veckor!
har skolavslutning! sen klass fest och
på fredag ska min broder ta studenten!
sen på kvällen ska jag iväg på en liten resa och festa gaaaaaaaal1!
kommer bli en fin början på lovet  :)
ska även fixa naglarna någon gång i nästa vecka!
wihouuuuw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0