oh mama mama mama, i just shot a man down!

hallå där!
igår börja kvällen i lkpg och slutade i nkpg!
helt okeeeej!
blir bara sjukt förbannad på idioter som inte kan ta ett nej!
please!
iaf vaknade hos min bebis sara vid 1 , sen tog jag tåget hem vid 4!
kollade på en film me min älskade mor.
nu sitter jag här och kanske ska iväg och träffa en person om ett tag ^^
hihihihi
heh just nu ;
sjukt söt frisyr, men finns inte mke man kan göra med håret i det här pissvädret!
hehe s-öt!
snart fyller jag åååår! nedräkningen har börjat!
då blire partajj med mina nära och kära!
längtar som fan!
sen är det inte långt kvar till danmark med fotbollslaget! <3
sen 9/9 ska förmodligen jag och selma till grönan och se håååkaaaan <3 iiiiihhhhh


PUSS PÅ ER, MIN SKJUTS ÄR HÄR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0