midsommar 2011!

började hemma hos amanda, de andra grillade osv.
sen började vi dricka och köra "jag har aldrig"
hade jätte trevligt! träffa nytt najs folk!
efter ett tag gick jag ut och träffa hampus som var i ryd:D
sen kom amanda och alla och mötte mig och vi styrde fötterna mot mc där folket skulle äta!
efter det skulle folket hem och jag amanda och jonte traskade hem :D
vakna vid halv 2 idag av att pappa inprincip drooog mig ur sängen ...
har bara vart hemma , skapligt skönt!
skulle inte haft ork till ngt annat heller.
ska se film och fetta med gott med mor min tror jag ( aah vad jag äter godis? aah vad?)
men bye bye!:D
+ snart fyller jag ååååååår wihouuuuuuuuuuuuw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0