grattis bror till studenten!

idag tog världens bästa bror studenten!
LOVAR finns ingen bättre! grattis till han + min kusin markus!
ett grattis till morbror i himmlen som skulle fyllt 37 idag
rip<3
gårdagen var underbar med min kära klass gullhår!
var ute i grebo och hade poolparty! fyfan vad gött det var!
sen åkte de flesta in till rese
jag och nellie stannade med christian och vänta på hans buss :D
då kom chrille och anton så va vi med dom,
sen hem till mig och somnade typ diirekt!
idag upp vid halv 10 dra på studenten och nu är tjocka släkten hos oss!
underbart!
får se vart kvällen tar mig idag ;) har liiiiite planer... ehehe!
men har ingen mobil som funkar, då seb spydde på min för ngra dagar sen.. och den började lagga
nu funkar den inte alls längre!
KUL? nein...
så bilder kommer väl när jag fått igång den! kolla fb annars ;) ni som kan:D
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0