and everything just reminds me of u.

Amen tjo!
har vart fartfyllda dagar!
varit ute i ledberg och tältat! var sjuk kul!
festade och bada och så! helt fucking amazing!
sen umgåtts med cårre , anton och hans vän simon lite!
sen igår sov jag hos cårre! sjuk chill!
vi dissa trädgården, bara fjortisar där som precis slutat nian :P haha !'
nu sitter jag här hemma!
kollat runt med min mor på vissa saker och planerat endel...
hihihihihiih något jag ser fram emot!
ser även fram emot när jag fyller år! vilket är om 2 v. ungefär!
då blire förmodligen party hos mig!
klassen + massor vännor kommer hit!
will be awsome!
'
Livet är så jävla perfect nu! sommarlov! + massa fina vänner!
och awsome planer!
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!
behöver inget mer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0