dag 3

Dag 03 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar är dom finaste underbaraste och vackraste i världen!
De har stöttat mig i allt jag velat göra, och om jag inte lyckats och failat totalt, jah då har dom funnits där.
Men lite om dom dåå.
Pappa : Heter patrik larsson. Född den 7 juni 1970. han har bott i ryd inprincip hela sitt liv. gick på skolan som hette alsättersskolan, ( finns dock inte längre, nu är det vårdcentral ). Han jobbar som kakelsättare (byggarbetare) på ett företag som heter teknikbyggarna. Han är fotbollstränare till mitt lag och även p-98 där min syster spelar.
Mamma: Maddelene Larsson. Född 10 november 1971. Hon har även hon bott i ryd hela livet, gick på samma skola som jag, (björnkärrskolan., där efter började hon på rydskolan. När hon var 21 fick hon sitt första barn, min storebror. Hon arbetar som vårdare (världens finaste jobb) på ett daghem för utvecklingstörda ungdommar.

*älskar mina päron över allt annat, skulle inte för något i världen byta ut dom!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0