Dag 1

Dag 01 – Presentera mig själv.

Jag heter evelina larsson, jag bor i en villa i ryd med mina 6 syskon och mamma och pappa +.
jag är född den 4 juli 1994, jag fyller alltså 17 i sommar.
När jag föddes hade jag VÄLDIGT dåliga värden. så fick ligga i kuvös i någon vecka.
jag har iaf växt upp och bott på 3 olika ställen i mitt liv.
Jag går på jB inriktning frisör i klassen gullhår.
har nog världens konstigaste men ändå bästa klass....
innan det gick jag på IESL, och det var riktigt tufft! men jag är glad för det.
Har det ganska lätt nu i gymnasiet tack vare så mycket förberedelse.
endel tycker jag är en nörd, men det är jag inte ...
Spelar även fotboll i världens bästa lag! iköl`- ik östria lambohov.
Där är det ingen som dömmer en för den man är, och alla bekymmer bara blåses bort!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer... men aja, ni får lite bilder:


blev fjortis.....
 blev emo ....
blev fjortis igen ...

försökte vara någon jag inte var ett tag..

vart FJORTIS IGEN, värre än första gången..
försökte bli blond osvv.

nu ser jag TYYYP ut såhär , detta var i somras , så är blekare och mörkhårigare...

MEN CIAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0