natt tankar.

hej där.
tänkte att min blogg skulle bli lite mer seriös.
med tankar osv, orkar inte vara en sån som skriver om sin egentligen rätt meningslösa vardag.
för vem vill egentligen läsa sådant? jo, stalkers.. hehe .. lite skrämmande egentligen.
det jag tänkte skriva om var att nu har min vän ,linn blivit bokad till att vara med på sthlm-fashionweek!
så himla rooligt! och jag är så himla jävla avundsjuk!
för jag vet att detta är en av hennes stora drömmar som går i uppfyllelse,
och jag vet även hur mket hon kämpat för att komma dit hon är!
jag vet vad jag skulle göra för att få min högsta önskan uppfylld..
min högsta dröm är det dock få som vet om, och jag tänker låta det vara så med.
för varför exposa allt och sen händer det inget, då visar jag ju bara mitt misslyckande för alla andra?
men jag är på min väg i alla fall, hoppas jag!
nu ska jag gå ner och lägga mig i min säng, ha det allmänt mysigt och försöka sova
har ju varit ont om sömn de senaste veckorna!
puss på er.

Kommentarer
Postat av: linnen

bästa eve <3

2011-09-27 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0