turkisk peppar.

Hej på er!
dagarna rullar på och helt plötlsigt vart det onsdag?:O
har inte hunnit blogga ett skit
har varit fullt upptagen
helgen var awsome, kanske vart lite för mke av det goda i lördags?
Igår var jag på hockey med min älskade klass!
där med linn, nellie och emelie.
helt okej var det.
Lhc vann med 5-2, vilket jag skiter i egentligen, håller ju på hv! <3
efteråt dro jag nellie emelie phille och chrille upp te mc!
sen efter ett tag drog nellie och chrille till rece och jag phille och emelie
gick till stora torget och tog bussen där :)
hemma hos mig kolla jag och emelie på lite film sen somnade vi runt 1 ..
idag vakna vi runt 7 , fixade oss och drog te skolan,
hade monika .
sen nu slutat!
väntar på syster så vi kan dra te ikano så jag kan köpa nya skor!
ska köpa kängor! :D
heheheh
puss
Bilder:
zötnozzzzzz
jenniferoch jag :D
sliten på måndag morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0