quiet heart.

HejHej!
drog till åtvid med tjejerna igår.
skulle på fest, men så blev det inte.
fixade inte dricka eller ngt:P
väl där alla var så var det fullt med fjortisfyllor.
haha!
så vi mötte upp emelie, drog till hennes pojkväns replokal och kolla på dom lite...
sjukt grymma!
sen vid 1 drog vi hem till linn och sov.
idag vakna jag vid halv tolv.
färgade linn´s hår och så.
sen åkte jag och nellie hem vid 3 .
är hemma nu och har vart det ett tag..
isitter i min ensamhet och är lite ledsen.
konstigt nog släpper alla känslor nu.
besviken hur en vän kunde svika så pass mycket.
arg för att jag inte fick tillit.
förbannad för saker du sagt om mig.
ledsen för att jag är ensam.
men jag reser mig igen,. det gör jag alltid.

Det hjärta som skulle bli ditt på nått vis
Det fryser nu sakta till is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0