you´re amazing.

värd kväll igår ändå!
Drog hem till amanda, där hon och sahar var , efter ett tag drog vi in till stan och mötte erika!
gick till coffee house by george, dem fikade och jag var bara social heheh
efter det började vi fundera på hur vi kunde spendera resten av kvällen!
så vi ringde runt och så
sen kom vi fram till att vi skulle hem till sahar med 2 killkompisar till dem och chilldricka och så!
tog bussen halv 11 från stan till sahar, killarna kom vid typ 11.
drack och snackade och så , sen stack amanda hem med hennes pojkvän!
så jag sahar och erika var kvar iaf!
vid halv 2 fick jag skjuts hem utav ollis, däckade i sängen direkt!


vaknade runt halv 2 idag, med världens huvudvärk+ ont i halsen!
så har bara chillat hemma idag!
imorgon är det skola , och jag läääängtar såååååå mycket till
3 timmar med monika <3
heheheheh, nej ska in till stan efter skolan och kolla jacka + skor!


'Usch , måste komma igång och träna!'


fett gööllig!

Det går över gränsen när man släpper sin ilska över andra,
när man vet att den borde vara över sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0