Tankar om allting! :D

inte skrivit på ett tag ! 
:d
igår var det iaf bio med alla brudar + chrille ,
vi såg på Sax i 3D. Visst den var spännande och så,
men dock var den inte värd pengarna..
nästan inga effekter eller något. så ae jag är besviken,
efter filmen drog alla hem till nelson för att sova ( she had FF )
kom dit och jaaa.
skit samma somnade halv 3 breve linnsan :*
idag vaknade jag vid 11 typ åt frukost och så och tog tåget hem runt 20 över 12
nu är jag hemma , ska hoppa in i duschen!
sen får vi seee , har lust till massor och ingenting, fyfan döh!
för mina bajs vännner som har haft turen? att hitta pojkvän så ska dom ju vara med dom.
cårre är nog hemma iaf.
-En annan grej
Stör mig sjuukt mycket på snorungarna i ryd,
alla är verkligen dumma i huvudet! skämmer ut sig  var dom än går,
och fattar verkligen inte det själva. det finns inte en människa som inte har fördomar om dom,
förutom dom själva.
Det gäller fan inte de "små" bara , även de "äldre" gängen är grymt pinsamma ,
haha såg en artikel i corren i veckan och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Skäms för att bo här!
-En till grej.
Det är alla helgona nu, och vill bara skänka en tanke till min underbara morbror som lämnade oss för snart 6 år sen.
Det var synd att du lämnade oss så fort, men du var nog menad för något större!
♥ eternal love to you, my friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0