mitt stora flyt!

tja!
drog ut till berg med jennifer förut
hon red och jag frös mina bollar av mig breve.
sen gick vi in och drack kaffe,
sen somnade vi båda i köket.mmm hehe
nu är jag hos henne i v-stad.
drar till skuul imrgn,
idrott mentorstid sen hem och ta hand om enya!'
och vet ni?!
ska ta mig tiden och spela in en cover hade jag tänkt mig..
får se hur det blev.
gör ett test och ser vad som händer. hehe
hate it or love it, i don´t give a fuck!
har tänkt och göra det länge..  men inte riktigt vågat (om jag ska vara ärlig.)
men men, ska ta bort sminket och sånt nu!
pussar! <3

plutten på hennes 1års dag!
älskar min lillesyster enya zara madelene larsson
- min egen ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0