just smile back!

eloow!
sitter i skolan nu! är döööd!
snart är det lunch och ska ta min andra tablett (Y)
haha
är klar med det "svåra" uppgifterna monika gav oss!
och det är nu ca 50 minuter tills vi slutar, är det härligt?
naeeeee!
blir lite sur, eller sure borde inte klaga..
men det är för slappt! och vi får inga utmaningar eller någon som helst press!
vilket jag tycker är endel av skolan, ´
det känns inte som jag lärt mig ett skit sen jag börja..
eller fine, i frisörämnena, faste det är ju dock självklart!
kanske kanske kanske lägger ut en video på mig emelie och linn!
men då är jag på djupa vatten så tror inte det ;)
ska väll sitta och dö nu ett tag!
tänka på en GAAALET nice kille , hehehe

**** **** ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0