i aint gonna live forever

Hello!
skolan nu då,
skapligt avis på entreprenörerna som är i ullared på klassresa..
Sitter nu och har precis blivit klara med uppgiften, som vi ska redovisa för klassen.
Skönt att vara i skolan faktis.
Imorgon ska jag till tandläkaren ,
buhuhuuh, jag vill inte :'(
men slipper idrottsprovet iaf (6) HEHEHEH
Helgen har vart nice!
i fredags drog vi till nkpg, till new yorker,
köpte jeans oc en tröjja!
sen hem till nelson och sova där ..
sen SKOLA på lördag (skjut mig)
sen hem och sova en stunde
vid 7 åkte jag hem till Hampus och kolla på film , men somnade :'(
vid halv 1 åkte jag hem ..
sen söndag så åkte vi och firade mormor,
låg och sov med enya hela tiden...
sover jävligt mycket nu förtiden...
Men är liiite smått deprimerad, vet inte hur jag ska göra med ngnting längre.
vet inte ens vad mitt hjärta vill längre...

OOOH ge mig en vägledare.... tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0