grattis mamma!

Idag fyller världens mest underbara kvinna år, nämligen min mor.
Åsa Madelene Larsson.
Finns så mycket att säga om dig, vet inte riktigt hur jag ska lyckas.
Meen jag får försöka i alla fall.
Du finns alltid där för mig, när jag behöver någon  att prata med.
vad det än är så har du alltid en lösning på hur man ska göra, (klok som du är.)
du har funnits vid min sida i hela 16 år! och jag är oerhört tacksam för det.
Du är en sådan person alla i världen borde få ta del av.
Alla behöver en Madelene Larsson helt enkelt.
Du får mig på bra humör, du tröstar mig om det behövs, du skriker på mig, /även när det behövs...
du är min mamma, min finaste lilla mamma , och jag vet inte vad jag skulle göra om min mamma inte var som du,
du är precis som en mamma ska vara!
Det finns ingen människa i hela världen som har gett mig ett sånt intryck som dig,
och det är skönt för jag vet att även hur mycket vi bråkar och tjaffsar, så är du ändå där!
Hoppas du läser detta!
Du är värld den bästa födelsedagen någonsin.
Grattis Mamma, önskar jag och säkert många andra!
bild på min käre mor och far!
älskar er miljoner varv runt galaxen och tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0