deeegar!

EL´LOW!
i torsdags sov jag hos linn!
piercade även läppen, fyfan vilken smärta!'
sen i fredags vare skola, lärde klippa pottfrilla typ . hahaha asnice!
efter skolan åkte jag hem , fixade mig och så,
mötte även saknad alex på bussen hem! :*
sen drog jag och mötte upp nelson och tog tåget!
mötte linnsan, sen drog vi till ngn nattfotboll i sporthallen,
där träffa vi casper oliver, och några andra :D ehe
sen somna vi tidigt :O
vaknade 11, sen hem och träna.
efter träningen åkte jag hem och åt pizza, sen duscha och sov en stynd.
sen påbussen för att åka hem till sam där hampus var!
drack lite öl o så ,.
ehehehehheheeh
åkte hem men halv 1 bussen ? däckade direkt !
vaknade idag av smärta i läppen, så tagit ut piercingen och lagt salvor och shit!
aja , idag äre plugg som gäller ! asnice!
massa bilder:



hahaha ärligt?
neeeeej






FÖRE :


EFTER:








söt.

HAHAHAHAHA ENYA OCH JAG LEKTE DOKTOR ,
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0