Var nyss med SANNA....

JA alex, jag skrev SANNA..
HAHAHAH ,
men i alla fall drog och mötte alex, gick runt och snackade,
sen drog vi hem till mig och snackade lite till *yeah,yeah*
seeeeen tog vi esexiga futugrafier!
kan ju inte säga annat än att jag älskar den tjejen med hela mitt hjärta,
och att jag har saknat henne ngt enormt.
sen drog vi upp och tog lite knäckisar och te
sen ner i mitt rum igen och så drog hon nyss,
punani, vi måste ses snart igen!!!!
Hahahahah årets komentar
"vill va full,singel och knulla!"
hahahaha
'
No matter what honey, you´ll allways be my bestest.
untill the end of time

Kommentarer
Postat av: alexandra

you will always be my very best friend lovely, iloveyou and i miss our times together<3

2010-05-17 @ 23:01:14
URL: http://alllleexxx.blogg.se/
Postat av: evii

yes man,

what do you say?

shall we keep it up?<3

2010-05-17 @ 23:03:19
URL: http://evilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0