tjä torsdag :)

skolan hade inget att göra..
för har inga komplimenteringar kvar ;ooo
men sen stack jag hem
fick damp på en kärring som va fett irriterande
och även på en viss Mr som är väääääldigt weird.
sen när jag kom hem käkade jag lite snabbt och snacka med min mami ♥
efter typ 1 timma bytte jag om och sen drog vi ut te Sturefors på match!
vinst med 5-2 till oss! :)
sen kom jag hem och kolla på eu-kvalet och sverige kom inte med?
är jag förvånad?
nej för det är bara massa länder som azerbajan och israel och bajsapåvarann som går vidare
för att de just röstar på varandra!
INTE TILLÅTEN... HARAAAM
nej sen kolla jag lite på "kvinnor som mördar"
sjuuukt läskigt, hur smarta vi kvinnor är , när vi väl planerar brott osv..
hähäh
nej men imorgon smäller de :D
bihiihihi


NU SKA JAG SOVA FÖR ÄR KUKTRÖTT!
pöss !<3

BABIS
yeah yeah wow wow'
*övertrött x456789*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0