sweet sunday

Igår var awesome:
Drog in te stan vid halv 9, vi cyklade för vi är så jäävla grymma!
sen skulle vi te berga och träffa assan men vi ångrade oss och vände typ framme,
sen åkte vi och satte oss vid Tinnis och snacka för papayan var skadad :*
sen efter ett tag drog vi in till stan och hakepi och skit ,
och in och träffade osten,timmy , jocke och massa ,
sen kom assan och samme efter typ 2 sek, efter ett tag drog alla in te stan.
sen vid typ 2 cykla jag och alex hem igen, och la oss i sängen.
Idag vaknade vi runt 12 ;
sen käka lite sen skjutsa linus oss och vi köpte hårfärg till alex,
färgade hennes hår och käka glass, sen drog jag hem.
nu sitter jag här
och idag ska jag bara ligga och tänka,
för fan. vet inte vad jag vill längre, behöver tid för mig själv
Har aldrig haft så mycket olika känslor på en och samma gång.
vet verkligen inte vad jag vill längre.
Förlåt


.... </3.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0