soulsister!

tjatja.
vaknade kvart över 5 idag och fixade mig och käka lite,
vid kvart över 6 skjutsa pappa mig till skolan sen
halv 7 bar det av till Stockholm!
matcherna gick bra och vi slutade som 3:a?
haha sjuuka människor fanns de där alltså
JAAAAAANI, VI SKA KNOLLA HAN, med roooligaste dialekten'
sen var det ett lag som bråkade om vem som skulle va inne på plan,
alla sprang in ? HAHA.
sen hem och snackade med nils i telefon,
haha stackarn är på öland HAHAHAHA.
sen hem och äta korv och duscha,
nu sitter jag här med enya som har repat upp sig lite
"heydöh" låter det lite som hahah .
ikväll ska jag bara mysa med min underbara familj!
känner mig lite halvkrasslig så vi får se om jag drar till spring fair..
för måste vara kry i morgon kväll!
för då kommer älskling och hämtar mig sen ska vi till berg och umgås med
masssssooooor härliga personer!
TUMMEN UPP FÖR DAGEEEEN!
pösss pösss
/ evi :*
sjuukt gammal bild,
inga bröst ahahahhahaha
never felt this good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0