sööndaaay.

igår : åkte hem till nisse vid typ halv 7, sen kom emil, nicklas och måns dit ,
dom drog ganska snabbt sen kom jonte så drog vi ner till skolan och satt där och chillade ett tag,
efter en stund kom linnea ,frida och ngra från skärblacka? haha
tände en engångs grill så vi kunde värma oss.
sen drog dem från skärblacka  och vi andra stack hem till nisse som va själv.
sen drog alla ut igen så kom abraham (:
stod och snakka med en massa polacker ett tag oxå , sköna
sen efter ett tag vart nicklas så jävla rolig! hahahaha
vid typ halv 1 drog jag och älskling hem till honom och la oss i sängen
vi somnade ganska snabbt! (:

idag vaknade jag vid älskling runt 10 , sen låg vi i sängen och kollade på tv
(han sov, inte jag)
så jag är sjuk trött nu :(
men iaf vid 1 kom papi och hämta mig, och nu sitter jag här och har nyss duschat!
senare ikväll ska jag möta upp alexandra och ta en promenad och snacka om allt som hänt,
och oavsett vad som händer, så kommer hon alltid vara min bästa vän.
För bästa vänner håller ihop och tar sig egenom dom värsta stormar ?
och man måste även inse att man själv har akilles hälar och acceptera det.

IAF PUSS!

snyggberta igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0