i´d rather be with you.

LÅMGT INLÄGG!
Sitter i datasalen i skolan. Just nu.
har inte gjort ett skit och snart är det lunch. dagarna går vbara fortare och fortare.
men i alla fall.

min *Valborg var fail som in i.
Började med att förfesta hemma hos mig med tjejerna
sen drog vi till stan och jag lämnade tjejerna ganska snabbt för att vissa inte har någon äcklig respekt alls!
sen träffa jag christoffer , einar och petter vid deras buss i typ 2 min haha.
sen mötte jag upp alla igen och vi kom till bron. Sen kom självklar5 mer problem!
så då drog jag därifrån och mötte uåå cårrsnårr som var skapligt dragen , HAHA GUMMAN!
sen drog jag hem, efter att ha vart själv på stan i typ 1 timma :(
hemma satt jag med selma och sara vid tvn sen la jag mig i sängen och däcka direkt!

på lördagen kom alexandra och amanda och vi snackade om dagen innan,, fett fula! ♥
sen åkte dom och jag ställde mig i duschen,
vid 2 kom ääääääälskliing till mig!
vi kollade på herkules och hade skit trevligt,
vif 10 somnade vi och vaknade av att hans papap ringde och han skulle hem :(
älskar dej bebis :*

i söndags var det dags för första seriematchen! 1-1 slutade det mot ÅFF. och självklart gjorde kungen mål !! (H)
efter det for vi ut till ljungsbro för bror min hade match.
2-0 tyvärr
sen hem och slappa och sova!

Ber om ursäkt för det lååååååånga inlägget.
poussss på alla som läste :*
/evi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0