hamnfestivalen..

efter skolan solade jag och corre sen åkte jag hem och duscha och så ,
sen hem till mormor och käka och så
vid halv 8 skjutsa pappa mig till stan där jag mötte jennifer och hennes vänner (:
efter ett tag drog vi upp till stan och träffa massa, sen ner igen till hamnsaken
och då kom även corre och va med oss
sen började det spöregna så vi ställde oss under bron (;
haha
efter ett tag kom osten,jesper och filip så var vi med dom och gick upp till stan
och där vart det tjaffs :*
hhahaha skabbig brud den dära!
sen stanna vi kvar på stan så träffa vi assan och alex :*
och kan inte förstå varför vissa tjejer inte kan ställa upp för varandra!?
efter ett tag börja ett jävla fetto bråka med mig, haha pinsamt att KILLEN ger sig på en tjej.
sen efter ett tag kom dom alexandra vart med innan..
lite tjaffs där med.
fifan!
sen vid kvart över tolv tog vi bussen till ryd för vi var så trötta!
så somnade jennfer och jag nästan direkt!
vaknade av 2 sms.
sen gick vi upp och drack oboy,
sen däcka i soffan :)
och nu har vi precis gått ner i mitt rum , och självklart har jennifer somnat om! (;
ikväll får vi se vad som händer... och fötter
aja sånt som märks ,
PUSS !
(extra creds till den som läste allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0