12Maj. (långt)

Snart åker jag till Barcelona med min klass!
fyfan vad härligt!
Igår var det klassfest i Trädgården!och det jag minns av kvällen...
Var Awsome!
Idag åkte jag och min älskade lilla mami till ikano för att köpa saker inför barcelona!
Köpte:
  • klänning
  • 2 tröjor (stora)
  • kjol
  • 5par trosor
  • 2 bhs
  • ett par ballerina skor( söta och enkla sköna )
  • bikini
  • (bilder kommer )
SJJUUUUKT BILLIGT MED, allt gick på typ 1600:-
men ska köpa mer ngn annan dag :)
Sen bjöd mamma mig på Mc med ! MUMS
men måste sluta med det,kan inte vara såhär fet i Barca ;)


Måste ringa min älskling med men han svarar inte, tror  besviken på mig :( ♥
en sak till
saknar er mina bruds!

Alexandra pettersson
Amanda Carlsson
Erika Göransson!


Imorgon ska jag träffa Jennifer! ÄNTLIGEN,saknar den bruden grovt

Jennifer och jag Valborg 08 ♥


Kommentarer
Postat av: erika

saknaar dig med <3

2010-05-15 @ 17:43:55
Postat av: evii

<3

2010-05-16 @ 11:08:28
URL: http://evilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0