Norrköping med alex

vaknade 9.30 ,
fixade mig sen drog jag till alex.
efter ett tag drog vi te rece och tog tåget till nkpg.
väl framme gick vi upp till city...
och shit va fint det är där! linköping är skrot jämfört med de fan xD
sen gick vi runt kolla kläder och så :)
efter ett tag drog vi och hälsa på sara
sen hitta jag en klänning till middagen och fiiiinaste skorna!
jag är kääär!
klänning till avslutningen hitta jag med,
doch fanns inte min storlek i nkpg , så köpte i lkpg ist.
vid tjugo i 6 tog vi tåget hem igen, drog upp te stan och så.
sen tog jag bussen till lambohov och kollade på systers DM match
dom var sjuukt duktiga och vann med 11-3 ännu en match!
Sen hem och prova och mannikänga för moder o co. :)
nu sitter jag här och pysslar lite :)
nej nu orkar jag inte skriva! '
skooooorna!!
on our wayyy
ehm ja jag var lite tuff inne på toan :D
skabbinatiooooon
BEEEEEEEEBIIIIIIIIIIIS :)

Tack alexandra för en sjukt bra dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0