MASHALLLAAAA!

Hellow!
idah vakna jag senttt as usual., hehe ,
var barnvakt och så.
sen vid halv 4 fixade jag mig lite!
drog in till stan och träffa petter i trädgårn,
sen gick vi upp på ett skiit högt berg, har aldrig varit där :O
sjuukt fin utsikt,
sen haah missa jag bussen hem
så bleev lite sen till träningen.
var as slapp träning, hård i början typ styrka oså,
sen  bara körde vi typ granen och bruger king :)
hhaaha älskar mitt lag:*
Imorgon ska jag träffa petter en stund igen tror ja,
för han ska bort i 2 veckor sen :(((
nu ska jag sätta på herkules och lägga mig i sängen
HERKULES ÄR BÄSTA FILMEN OCH JAG ÄR KUNG!
puss


Kommentarer
Postat av: petta

massahlaa ! , det blir jetefint

2010-06-24 @ 00:19:56
URL: http://selmaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0