Lååångt inlägg från hjärta.

För det första ;

Kunga bröllopet.
så jävla stort media gjorde det, och HELT i onödan, visst  det var utsmyckat för hundratals miljoner kronor. men det var ju som vilket bröllop som helst, brudparet stod och var smått nervösa, prästen viskade. jaa allt var som typ det ska vara. Sen tycker jag så jäävla synd om Daniel. så jävla mycket han fått kämpa för victoria. så jävla jobbigt det måste ha varit. För det första fick han inte ens synas på sin prinsessas födelse dag ett X antal år. Sen att bli efter ett tag accepterad som en av dom, ochhur borta han måste känt sig till en början bland alla kungligheter!
Jag kan inget annat än att känna med honom, och är grymt glad över att de äntligen fick varandra!



För det andra ;

Vidriga människor finns alltid, och jag har umgåtts med vissa ett par år, och jag är så jäävla glad att jag insåg nu att du inte borde finnas i mitt liv.
Det var ett tag försent. och sen kan jag säga att jag stör mig på folk som är mina vänner när dom umgås med dom, för jag känner inget stöd då. och då är jag rädd att jag i slutändan väljer bort dom. Nu börjar jag gymnasiet och det ska bli så jäävla skönt med en omstart på allting, nya vänner , ny rutin och en ny klass!
jag hoppas på det bästa.
Och nii mina vänner, jag älskar er. men behöver verkligen börja om. för jag har varit med om så mycket nu på sista tiden. och det är erat val nu om ni hör av er till mig eller inte.
Jag klarar mig vilket fall, det gör jag alltid ;)



Blev visst ett väldigt dramatiskt inlägg,
haha , ska inte upprepas!
men det var saker som var tvugna att sägas. =)

"allt som händer har sin mening i slutändan, och det kan bara göra en starkare. "
Gammal bild

Kommentarer
Postat av: bajsolle

eveliina , skit i dom för du är värd så mycket bättre

älskar dej syster du är mitt liv <3

2010-06-20 @ 23:10:38
URL: http://selmaalarsson.blogg.se/
Postat av: evi

aww, snutten selmo!

älskar dej med hela min eheart som ekhadidje

säga eden poss! <3

2010-06-21 @ 17:30:19
URL: http://evilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0