intresseklubben antecknar?

haha jo tjena. =)
idag vakna jag vid 7, tog på mig lite maskara sen drog jag te skolan :)
slöjd, men inte fan blev jag klar med min klänning. HELVETE
sen efter skolan växlade jag till euros för min och klassen´s resa till barcelona,
åååh vad jag längtaar!
sen så åkte jag hem och så , vid 6 åkte jag iväg och hade match :)
Vinst idag igen! härligt brudar!!!
Nu sitter jag hemma och kollar runt lite och messar med fina människor ♥
imorgon är det avslutnings middag!!
ska bli trevligt med min kavaljer Ricard,
mähähä sen får vi se vad som händer :)
NU orkar jag inte skriva mer. MÅSTE NOG VARA LITE MOGEN och Ta bort folk på fb.
"för jag e sverige´s pinsammaste kvinna, yeah yeah"
skottlossning på vissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0