Hej där igen!

har vart sämsta uppdateringen här.
men åkte till barcelona på bästa resan i mitt liv typ, med 9c <3
Sen har jag helt enkelt haft bloggtorka :(


Barcelona:
Vi chillade galet första dagen (även fast det regnade) . häh
andra dagen drog alla till stranden, och OMG VI TRÄFFA DESSIE OCH ALMA! hahah ,
skämt åsido, inte värsta grejjen eller något.
men vi träffade dom dock och småpratade i några minuter, sjukt trevliga var dom:)
sen sista dagen cykla vi runt 3,5 timma Och kolla massa sevärdigheter osv.
barcelona kan vara världens vackraste stad...

Skolavsutningen:
Har aldrig gråtit så mycket.
kommer sakna min klass sååå mycket, varenda en har satt ett eget litet spår i mitt hjärta, och
alla av dem har vart en del av mig de senaste 4 åren! jag älskar dom alla!
känns sjukt att jag förmodligen aldrig kommer träffa vissa av dom :(
På kvällen förfesta vi i rydskogen sen vidare till trädgården :)
Liiite onyktert vare ju ..(y)
hähä sen följde osten mig hem , och vi sa hejdå till varandra vid jägarvallen!

Efter det har lovet rullat på finfint!
vart med jennifer osv.
Nu kollar jag på hair spray med mamma !
sen äre spökprogram (yy)

Kommentarer
Postat av: sofiesomfan

hahahha seriöst, träffade ni dessie & alma hahaha? :o <3

2010-06-13 @ 23:11:15
URL: http://sofiesomfan.blogg.se/
Postat av: evi

haahahha aaah :)<3

2010-06-14 @ 00:27:19
URL: http://evilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0