don´t look back in anger.

Hejsan hoppsan!
idag har det hänt mycket!
eller kommer det hända mycket!
det är sista dagen som mina sysslingar är här
så i morse runt 12 åkte vi iväg och bada i lillsjön,
eller jag typ doppa mig sen låg jag och sola!
vill bli skiiit brun ofc
så jag annie och selma låg och lyssna på musik och CHILLA PUNG!
sen kom vid hem för typ en timma sen ,
har nyss ätit och nu har jag precis fixat mig,
smsar med mitt gull med! <3
sen just nu är mamma och dom och gör pass för kommande resa ;)
när dom kommer hem drar sig alla till ikano för jag ska försöka att hitta en svart bikiniöverdel!
hehe.. lägger in outfit för första gången :P
Outfit:



tröja ; VILA (köpt för skitlänge sen)
shorts; H&M
Väska : urläcker från ullared!
älskar den <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0