tjeh!

skolan börjar snart!!!!
JB frisör för min del!
är otroligt glad över de!
så handla massa kläder med min mammaa,
mste ju ha lite nytt nu ;)
snart ska jag byta om , sen drar jag till berg och sover där ^^
imorgon ska jag träffa cårre hoppas jag?!
sen på lördag blir det match och sen keep it loud med c&C
sen söndag färga håret och lite shit :D

igår efter inlägget kom mongot till mig ,,vi kolla film och sånt,
sen vid halv 4 eller va de va åkte han hem :(

seriously, i don´t miss a thing about you.
what i got now... is better then you ever where.





Kommentarer
Postat av: erika

eve om man skriver texter om nån person , betyder de att man fortfarande nånstans bryr sig , var likgiltig med den personen ist , då betyder de att du aldrig mer kommer börja bry dig <3

2010-08-12 @ 19:16:03
URL: http://eriikagoransson.blogg.se/
Postat av: evi

ja, klart jag bryr mig. för det har sårat mig,

men jag saknar det inte. <3

2010-08-14 @ 18:40:51
URL: http://evilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0