Gullhår!

tjopp. dålig uppdate, sorry foks!
´ligger just nu i sängen med min nya dator.
vecka rullar på och har börjat i min nya klass.
och för att JB är så udda så heter min klass inget annat än Gullhår.
haha, men det känns jätte bra! , klassen känns bra.
skolan känns bra och  allt!
fick börja med att klippa redan idag!
gick super!
fick även ut datorerna och sax set.!
efter skolan tro jag bussen med sara till rece,
sen vidare te berg till nisse,
spelade wii med han och rubbe
åt och så, efter det kolla vi tv,
sen iväg med moppen och kolla på när  min bror spelade match!
nu är jag hemma.'
och självklart är jag genom förkyld när jag vill vara i skolan,
kunde ju gärna kommit om typ 3 månader när jag förmodligen hunnit blivit skoltrött.

imorgon ska alla treor göra oss fina i håret,
vet tyvärr inte vad jag ska göra än ..
vill ju förlänga, men tror inte de går ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0